Manifest Kurwa z 2021 roku

Autor: Paweł Lechowski Data dodania: 10 stycznia 2021 15:15 Kategoria: Portal

 Proponuję swoim czytelnikom wprowadzenie pewnego zamętu w spokojne i dostojne środowisko strajku kobiet. Na wzór Manifestu Dada z 1918 roku napiszmy wspólnie Manifest Kurwa. Będzie to wyraz naszego krytycznego i radykalnego nastawienia do rzeczywistości, a jednocześnie solidarność z kobietami, które strajkują. 

Rok 2021 będzie rokiem egocentrycznych feminoidów

Autor: Paweł Lechowski Data dodania: 1 stycznia 2021 19:29 Kategoria: Portal

Dialektyka samorozwoju postępu w trakcie pandemicznej walki logosów

Hurra !!!!  Mamy 2021 rok i ciągle  żyjemy, to znaczy, nadal żyjemy w czasach postępu, a postęp stał się  nową formą wulgarnej leksyki ulicznej. Tak do końca nie wiadomo co się z tego rozwinie. Czy ta podkultura będzie  rozwijać się w kierunku ewolucji, czy też rewolucji społecznej ? Hegel powiedziałby, że wulgarny feminizm jest stanowieniem, a  prawa człowieka są jego celem, przy założeniu, że kobieta jest człowiekiem. Czy trzeba będzie pożegnać się z racjonalizmem, który był celem modernizmu  ?  Rosjanie też nie wierzyli w bolszewików, i nie docenili dialektyki rozwoju, która przyznaje rację tym, kto silniejszy. Czy dialektyka samorozwoju   wprowadzi nasz kraj od niższego do wyższego ?  Czy dokona się zmiana jakościowa i feminoidy narzucą nam swój obraz świata?   

Medea feminizmu i Gorgony chaosu

Autor: Paweł Lechowski Data dodania: 28 grudnia 2020 17:08 Kategoria: Portal

 Złe Gorgony  feminizmu lepią chaos dla Medei

 
   W XX wieku mitologią zabijania dzieci przez swoje matki zainteresowały się feministki. Na pierwszy plan wyszła Medea, która mszcząc się na mężu  dokonuje strasznej zbrodni zamordowania swych dzieci. Na próżno chór wzywa Ziemię i Heliosa. Z wnętrza pałacu słychać wołanie dzieci o pomoc, ale Medea jest bezwzględna. I to się podoba ponieważ przedstawia ze zrozumieniem walkę o kontrolowanie własnego życia w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Sztuka Eurypidesa Medea  była w XX wieku najczęściej grywaną grecką tragedią.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    Drugim mitem obnażającym prawdę o  współczesnych wulgarnych feministkach są Gorgony, które w świecie  Greków tworzyły chaos.  Wyobrażenie Gorgony, z perspektywy synchronicznej, było dwoiste: ludzkie i zwierzęce, kobiece i męskie, ze świata żywych i z królestwa zmarłych. To negatyw twarzy (od której bije słoneczny blask): czerń ziejąca chaosem i śmiercią. Kazdy człowiek patrząć na  Chaos (Gorgony) zamieniał się w kamień.  Ktoś musiał zaprowadzic porządek. Bogowie wzięli do tego zadania Perseusza, syna królewny Danae i Zeusa.    
 
  Meduza była najmłodszą z trzech Gorgon, córek Forkosa i Keto, starsze to Steno i Euriale. W odróżnieniu od jej nieśmiertelnych sióstr, Meduzę można było zabić. Wygląd Meduzy, opisany dokładnie przez Apollodorosa, napawał strachem. Była najbardziej przerażającą z Gorgon, które Michał Pietrzykowski uważał za jedne z najstraszniejszych potworów mitologii greckiej. Jej głowę, podobnie jak sióstr, zamiast włosów okalały wijące się węże i wężowe łuski, nieruchome oczy błyszczały. Twarz Meduzy szpeciły grymasy. W ustach Gorgon tkwiły dzicze kły, szyje były pokryte smoczymi łuskami. Ręce miały ze spiżu lub z brązu, skrzydła złote,  pozwalające latać. W odróżnieniu od sióstr, spojrzenie Meduzy zamieniało wszystko, co żyło, w kamień, lub, wedle innej wersji mitu, powodował to sam jej widok. Samo zobaczenie jednego tylko loku jej „włosów” sprawiało, iż napierające armie uciekały. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    Patrzysz w oczy maski monstrum i sam się w nią przeobrażasz: widzisz siebie, a raczej to, co jest w Tobie czymś obcym, co unosi Cię w mrok, noc chaosu. Na wizerunek gorgony Meduzy składają się elementy nieodczytywalne w kodach, jakim i dysponuje umysł, by dokonać lektury twarzy. Monstrum wyklucza ze wspólnoty, unicestwia więź daną w wymianie spojrzeń. Pokazuje nie tylko rozmyte granice między rozum em i obłędem, ale i podwójne korzenie ludzkiego zachowania, każdy akt może zrodzić swe przeciwieństwo, wyzwolić moce destrukcji. 
   Perseusz musiał zabić Gorgone, żeby przywrócić światu boski porządek. Pomocy udzieliła mu Atena, dzięki temu dotarł do trzech sióstr i strażniczek Gorgon – Graj, które dzięki wykradzeniu ich wspólnego oka i kła, zmusił do wyjawienia siedziby Gorgon. Heros uzbrojony został w czyniący niewidzialnym hełm Hadesa, wykonany przez cyklopów z psiej skóry oraz skrzydlate sandały, w końcu otrzymał też od Hermesa sierp z adamantu bądź też zakrzywiony nóż, by Meduzę pozbawić głowy.
 
   Perseusz dotarł do Gorgon i ujrzał je śpiące na brzegu oceanu. Do sióstr stanął tyłem, by nie zamienić się w kamień. Spoglądał jedynie w swą tarczę z miedzi, wypolerowaną tak, że widział w niej oblicze potwora. Wedle innej wersji tarczę tę trzymała przed nim sama Atena. Dzięki skrzydlatym sandałom wzbił się w górę, uciął Meduzie głowę i schował do torby, czy też raczej sakwy kibisis.  
   Mamy XXI wiek, na feminstycznej ruchawce wystarczy, że każdy prawdziwy bohater zaświeci ferministkom lusterkiem w oczy. 
  
    

Kurwa, czyli krótka rozmowa między Dantem i Plebsfeminą

Autor: Paweł Lechowski Data dodania: 20 grudnia 2020 14:31 Kategoria: Portal

W przyszłym roku będzie rocznica  700 lecia śmierci Dantego Alighieri.

Pies wyszedł z Budki i szczeka na Słonia

Autor: Paweł Lechowski Data dodania: 10 grudnia 2020 20:15 Kategoria: Portal

        Pies i Słoń

 

Pewnego dnia przechadzał się  słoń ulicami.

O jaki wielki – ludzie wołali,

z drogi schodzili, bo się go bali.

«Wstecz 11 12 13 14 15 16 17 Dalej» 

 Ilość odsłon:1901802