Największą grupa respondentów (43 proc.) są Polacy niezadowoleni z portalu Interia.pl.
Przychylny Interi - należącej do niemieckiego przedsiębiorstwa Grupa Bauer Media Polska - jest odsetek o 6 punktów procentowych mniejszy (37 proc.) - czytamy w "Rzeczpospolitej". Co piąty respondent nie ma zdania w tej kwestii.
Częściej złą ocenę Interi.pl wystawiają mężczyźni (45 proc.), osoby powyżej 50 lat (53 proc.) oraz ankietowani o wykształceniu wyższym (46 proc.). Tego zdania są też częściej badani o dochodzie netto powyżej 5000 zł (52 proc.) oraz respondenci z miast powyżej 500 tys. mieszkańców (56 proc.) - zwraca uwagę Piotr Zimolzak z agencji badawczej SW Research.
Sondaż na zlecenie portalu rp.pl został przeprowadzony w dniach 22-23 stycznia 2019 r. na reprezentatywnej grupie 800 Polaków. Próba została dobrana z uwzględnieniem płci, wieku i miejsca zamieszkania.